دفترچه راهنمای باسکول

ساخت وبلاگ

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .

باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود .

تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال تماس حاصل نمایید .

باسکول محک و باسکول پند دو برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

باسکول دیجیتالی محک سالهای زیادی است که در صنعت توزین دیجیتال برترین دستگاه ها را ارائه داده و دارای خدمات فوق العاده ی پس از فروش می باشد از سویی باسکول دیجیتالی پند نیز همپای باسکول محک در این صنعت در حال فعالیت می باشد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی در برند های ذکر شده می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

تعمیر باسکول در صورت درخواست مشتری در محل مشتری نیز انجام می گیرد .

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 498 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت: 11:30

باسکول چیست ؟ باسکول در حقیقت ترازوی دیجیتال با ابعاد بزرگ است و جهت توزین مواد سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد ، در گذشته از باسکول با حالت قپونی جهت توزین مواد حجیم استفاده می نمودند امروزه از باسکول دیجیتالی جهت توزین استفاده می گردد .

باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و بزرگ باید دارای بدنه ی مقاوم بوده و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده مقداری بیشتر از حد مجاز برای تحمل بار اضافی را داشته باشند .

باسکول سیستمی الکترونیکی است که از نمایشگر و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده است و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه به نمایشگر انتقال می یابد ، باسکول بهترین روش توزین برای مواد حجیم است .

امتیاز بهترین باسکول را می توان به باسکول پند و باسکول محک اختصاص داد که دارای بدنه ی مقاوم بوده و در مدل های گوناگون باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی ، باسکول آویز ، باسکول جاده ای در حال تولید است

در باسکول دیجیتال عمل توزین به عهده ی لودسل است و توزین توسط لودسل صورت می گیرد ، باسکول دیجیتالی می تواند از یک یا چندین لودسل ساخته شود و تعداد لودسل ها بر اساس کفه ی توزین تعیین می گردند و هرچه تعداد لودسل بیشتر باشد توزین دقیق تر می گردد البته از سویی نیز قیمت باسکول گران تر می گردد .

زمانی که لودسل باسکول یک عدد باشد ، کالا یا مواد تقریبا باید در مرکز باسکول قرار گیرد تا توزین دقیق انجام گردد ولی زمانی باسکول دیجیتال چهار لودسل داشته باشد با قرار دادن کالا و مواد در هر گوشه از باسکول توزین دقیق انجام می گردد و باسکول دیجیتالی در هر گوشه ی دستگاه یک لودسل دارد .

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 392 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت: 11:29

خرید باسکول دیجیتال در دیجی اسکال به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد ، دیجی اسکال با ثبت قیمت باسکول و امکان مقایسه ی باسکول دیجیتال در چندین مدل انتخاب را ساده تر نموده است ، زمان خرید باسکول در نظر داشته باشید خرید باسکول جهت بر طرف نمودن چه نیازی است و در استفاده از باسکول چه نکاتی اهمیت داشته و قابلیت های درخواستی از باسکول را برای خود لیست نمایید تا انتخاب به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد .

باسکول ها انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع فعالیت تعیین می گردند ، انواع باسکول شامل باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول جاده ای ، باسکول نفرکش ، باسکول آویز می گردد که به هیچ عنوان نمی توان یکی از این باسکول ها را جای دیگری استفاده نمود زیرا در این شرایط توزین درست صورت نگرفته و کار دچار اختلال می گردد .

برای مثال باسکول نفرکش تنها جهت توزین نفر در باشگاه ها یا داروخانه و نیز مراکز تفریحی مورد استفاده است که دارای دقت توزین ضعیفی است اگر این باسکول را در کار صنعتی استفاده نمود به آسانی و در مدت زمان کوتاهی باسکول تخریب و کیفیت توزین خود را از دست می دهد .

حتما قبل از انتخاب باسکول با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با ارائه ی توضیحات کامل در رابط با باسکول دیجیتال انتخاب را برای شما آسان و صحیح نمایند .

بهترین باسکول موجود در بازار در حال حاضر باسکول محک ، باسکول پند و باسکول سهند می باشند که دارای کیفیت فوق العاد و بدنه ی کاملا مقاوم هستند .

دیجی اسکال مرکز فروش باسکول دیجیتال دستگاه های معرفی شده را با کیفیت و عمر طولانی تضمین می نماید .

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 380 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت: 11:28

تعمیرات باسکول در محل مشتری جهت رفاه حال مشتریان راه اندازه ی شده است ، تعمیر باسکول در محل با ارسال تعمیرکار باسکول صورت می پذیرد و تمام تلاش خود را جهت بر طرف نمودن مشکل دستگاه در محل به کار می بندند تا هزینه ی دیگری برای مشتری ایجاد نگردد .

دیجی اسکال مرکز تعمیر باسکول دیجیتال می باشد و با استفاده از قطعات فابریک یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات باسکول دیجیتال شناخته شده است ، خدمات باسکول صورت گرفته توسط دیجی اسکال دارای گارانتی و خدمات می باشد .

مشکلات باسکول دیجیتال و روش بر طرف نمودن
مشکل باسکولدلیل بروز مشکل و طریقه بر طرف نمودن آنتعمیرات باسکول در محلتعمیرات در نمایندگی باسکول 
باسکول با باتری عمل نمی نماید .اگر این عمل چندین بار پیش آمده و باتری باسکول عمل نمی نماید یا مدت زمان کمی شارژ نگه می دارد ، باتری خراب بوده و باید تعویض گردد .بلی 
باتری باسکول شارژ نگه نمی دارد .بعد از چندین بار تعویض باتری باسکول متوجه می شوید باسکول با باتری درست کار نمی کند ، مشکل از قسمت شارژر باسکول می باشد که باید تعویض شود . بلی
نمایشگر باسکول پرش دارد .مشکل از قسمت تغذیه باسکول می باشد که نمایشگر دچار پرش می گردد .بلی 
باسکول روشن نمی شود .برق به دستگاه نمی رسد ورودی برق را چک نمایید .  
باسکول با برق عمل نمی کند و روشن نمی شود .پاوربرد باسکول سوخته و برق به دستگاه نمی رسد .بلی 
با قرار دادن کالا نمایشگر تغییر نمی کند و وزن به نمایش در نمی آید .ممکن است در این حالت لودسل دچار آسیب شده یا انتقال اطلاعات از طریق کابل از لودسل به نمایشگر صورت نمی گیرد . بلی
متراژ کابل باسکول کم بوده و قصد افزایش متراژ کابل باسکول را دارید .افزایش کابل باسکول امکان پذیر است اما باید کابل از قسمت ابتدا تا انتها تعویض و یک کابل جدید متصل شود .بلی 
یکی از نمایشگر ها نصفه نشان می دهد .led نمایشگر نیم سوز شده و باید تعویض گردد .بلی 
تمامی نمایشگر یا نیمه نمایش می دهند .فلت نمایشگر باسکول پاره یا به صورت کامل قطع شده است و باید تعویض گردد .بلی 
دکمه های کیبرد با فشردن عملی را به نمایش در نمی آورند .کیبرد خراب شده و باید تعویض گردد .بلی 
کلگی نمایشگر شکسته است .کلگی به صورت کامل تعویض می گردد . بلی
باسکول قفل نموده استاین مشکل برای باسکول محک پیش می آید با تماس با نمایندگی باسکول و دریافت کد مشکل بر طرف می گردد .  
باسکول صدای بوق متدد می دهد .بار قرار گرفته بر روی سینی بیش از وزن مجاز بوده و لودسل در اصطلاح خوابیده است . بلی

 

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 339 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت: 11:27

رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند جهت تنظیم وزن ورودی بر روی باسکول طراحی می گردد ، رله ی قطع کن باسکول از یک برد تشکیل شده است که به برد باسکول اتصال می یابد و با تکمیل شدن وزن تعیین شده به مخزن ورودی فرمان قطع صادر می نماید ، استفاده از رله ی قطع کن باسکول برای تنظیم وزن دلخواه در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی به کار می رود ، رله ی قطع کن با امکان تنظیم 4 وزن دلخواه می باشد ، رله باسکول تنها به باسکول پند اتصال می یابد و تنها باسکول پند را می توان تنظیم وزن برای توزین دلخواه نمود .

روش نصب رله قطع کن برای باسکول صنعتی پند :

ابتدا باسکول دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته با کلید start به قسمت رله ی قطع کن می رویم و با دکمه ی mode وارد رله شده و چهار رله را با دکمه ی on / off فعال می کنیم ، جامپر را برداشته و باسکول را خاموش روشن نمایید .

دکمه ی start را نگه داشته و باسکول دیجیتال را روشن نمایید ، مقدار وزن دلخواه را با دکمه ی mode و start تعریف کرده و با on / off تایید نمایید تا چهار رله تا آخر انجام دهید .

اگر می خواهید رله ی قطع کن توسط فرمان دستی تنظیم شود باسکول را در حالت manual قرار دهید و در صورت تمایل جهت تنظیم رله ی قطع کن باسکول به صورت اتوماتیک کلید atuo را انتخاب نمایید .

جهت تعمیر باسکول یا تعمیر ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید .

دفترچه راهنمای باسکول...
ما را در سایت دفترچه راهنمای باسکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا نیکنام manualscale بازدید : 462 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت: 11:25

لینک دوستان

خبرنامه